تعمیرات ماکروفر در تهران

آموزش تعمیرات مایکروفر ال جی

در اینجا آموزش تعمیرات مایکروفر ال جی را ارائه می دهیم :

آموزش تعمیرات مایکروفر ال جی

چگونه یک مایکروویو را تعمیر کنیم؟

مایکروویو(مایکروفر) من کار خود را متوقف کرد.اگر آن را دور بریزم،جهان یک زباله دیگر خواهد داشت و من مجبور خواهم بود، که پول بیشتری برای بازگرداندن یک مورد جدید بپردازم. تصمیم گرفتم اجاق مایکروویو(مایکروفر) را باز کنم تا ببینم آیا می توانم آن را نگه دارم. مراحل زیر همان چیزی است که من انجام دادم. بالاخره من آن را تعمیر کردم و هزینه آن تنها 3.50 دلار شد.

هشدار :

1) برچسب هشدار دهنده را در مایکروویو(مایکروفر) بخوانید و آن را دنبال کنید.

2) هرگز پوشش پشت را که روی سیم برق است باز نکنید.

3) قبل از هرگونه تعمیر مایکروویو(مایکروفر) ؛ باید خازن را تخلیه کنید.(در مورد من گام شامل نیست، مراجعه کنید به مرحله 8).

آموزش تعمیرات مایکروفر ال جی

 مرحله اول : مایکروویو را از برق جدا کنید و قطعات متحرک را خارج کنید. 

اطمینان حاصل کنید که سیم برق جدا شده است و سپس قطعات متحرک را از اجاق مایکروویو(مایکروفر) خارج کنید.

مرحله دوم : پوشش پشت را باز کنید. 

2 پیچ در سمت راست و 1 پیچ در سمت چپ وجود دارد.آنها می توانند به راحتی با پیچ گوشتی معمولی برداشته شوند. اما 4 پیچ کمی خاص در پشت وجود دارد، پیچ گوشتی مورد نیاز است.

مرحله سوم : ابتدا فیوز را بررسی کنید. 

پس از باز کردن پوشش پشت،ابتدا فیوز را بررسی کنید.من آن را با تستر مقاومت،چک کردم، اگر نشان می دهد مقاومت فیوز بی نهایت است. این بدان معنی است که فیوز شکسته است. فقط نیاز به تغییر یک فیوز برای اجاق مایکروویو(مایکروفر) است. اما این نشان دهنده مقدار مقاومت بر روی متر است، بدان معنی است که فیوز شکسته نشده است. من باید مشکل را در برخی از موقعیت های دیگر پیدا کنم.

مرحله چهارم : کلیدهای درب را بازبینی کنید. 

گام بعدی بازرسی سوئیچ های درب است..3 سوئیچ در مایکروفر وجود دارد.پین کردن پین در کنار سوئیچ و کمی سوئیچ را به سمت آن ببرید. بررسی یک به یک،من پیدا کردم یک سوئیچ کمی متفاوت با بقیه است، برای اولین بار فشار دکمه وجود دارد که هیچ تماسی با کلیک صدا ندارد. دوم، در بر داشت چیزی است که در پلاستیک با بازرسی که دیده می شود سوخته است.

 مرحله پنجم : درون سوئیچ را ببینید. 

این سوئیچ را برای تأیید باز کنید.دکمه پایین را فشار داده، ارتباط ها را نمی توان متصل کرد. بله، این یکی شکسته است. از آنجا که برخی از پلاستیک ها سوخته است، این سوئیچ باید عوض شود.

مرحله ششم : خرید بخش جایگزین 

مشخصات و مدل را در پشت سوئیچ پیدا کردم، یک سوئیچ مشابه را به صورت آنلاین خریداری کردم. برای جایگزینی سوئیچ شکسته. هزینه آن 3.50 دلار است.

مرحله هفتم : سوئیچ جدید را نصب کنید. 

موارد زیر سیم را به سوئیچ جدید متصل می کنند و آن را به درستی نصب کنید. فقط عملیات را که من انجام دادم معکوس کنید. پشت جلد را ببندید، تمام پیچ ها را وصل کنید و قسمت های متحرک را عقب بگذارید. دو شاخه را برای آزمایش به برق وصل کنید، اجاق مایکروویو خیلی خوب کار می کند.

مرحله هشتم : درباره تخلیه خازن 

در مورد من، از آنجا که اجاق مایکروویو کار را متوقف کرده است و مدت زمان طولانی از برق جدا شده است و یک ترمینال تخلیه در مدار وجود دارد، بنابراین مراحل تخلیه را نشان نمیدهم. من با نظرات سازندگان موافقم خازن باید قبل از شروع هرگونه تعمیر، تخلیه شود. خازن در گوشه پایین سمت چپ قرار دارد. در مایکروویو من، آن با یک ورق پلاستیکی پوشانده شده است. لطفا آن را به صورت آنلاین چک کنید چگونه خازن را تخلیه کنید.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات مایكروفر ال جی خود با دیبا سرویس بعنوان مرکز تعمیرات مایكروفر ال جی و نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک و همچنین سامسونگ،بلك اند دكر،شارپ،مديا،كنوود،دوو و بوش و … تماس حاصل فرمایید.