تست نشت اشعه مایکروفر

تست نشت اشعه مایکروفر

در این قسمت به تست نشت اشعه مایکروفر می پردازیم :

تست نشت اشعه مایکروفر****قبل از تعمیر ماکروفر ال جي یک تست نشتی امواج را بر روی ماکروفر (ماکروویو) ال جی خود انجام دهید.

همیشه مایکروفر(مایکروویو) را بعد از هر تعمیری تست نشتی نمائید. اینکار بوسیله آزمایش با دستگاه اشعه سنج انجام می گیرد. این عمل باید قبل از شروع به تمیز کردن جلو و کناره های مایکروفر(مایکروویو) انجام گیرد.

 بررسی خروجی پریزها 

مایکروفر(مایکروویو) باید یک پریز جداگانه که آن هم از یک فیوز جداگانه ۲۰ آمپر داخل منزل گرفته شده باشد تغذیه شود، پریز باید کاملا دو قطبی ( پولارایز) و اتصال زمینی آن برقرارباشد. ولتاژ نادرست خروجی پریز ممکن است باعث شوک کسی که با مایکروفر(مایکروویو) کار می کند شود. ولتاژ خروجی را بررسی کنید تا صحیح باشد. (ایران ۲۱۰-۲۳۰ ولت در امریکا ۱۲۰-۱۱۷ ولت).

مطمئن شوید قسمت چپ پریز اتصال زمینی قرار دارد. اگر سیم های پریز بدرستی وصل شده باشند قسمت راست پریز باید گرم باشد.

تست نشت اشعه مایکروفر

کشیدن دو شاخه قبل از سرویس و تعمیر مایکروفر 

همیشه بخاطر داشته باشید که دوشاخه مایکروفر را قبل از هر سرویس و تعمیر مایکروفر(مایکروویو) از برق بکشید. هر زمان که بخواهید دستتون را داخل مایکروفر بگیرید، و قبلش مایکروفر(مایکروویو) روشن بود اول دو شاخه را بکشید.

بعد خازن ولتاژ زیاد را تخلیه نمائید، سپس می توانید دستتان را جهت کار داخل مایکروفر(مایکروویو) قرار دهید. دوشاخه برق را قبل از اینکه گیره تست تجهیزات اندازه گیری را، به قطعات داخلی وصل کنید از برق بکشید. دوشاخه برق را قبل از اینکه مقاومت قطعات را اندازه گیری نمائید، از پریز خارج کنید وقتی دچار شوک برق ولتاژ بالای خازن شدید و در انتها یک نره فلزی در دهانتان احساس می کنید، تازه نتیجه بی دقتی خود را متوجه خواهید شد و خوش شانسی خودتان را که سالم هستید.

نصب سیم ولتاژ متناوب :

سیم های برق را سعی نمائید با سیم برق اصلی همان نمره عوض نمائید. این بهترین راه جهت تعویض هر قطعه ای می باشد. اگر امکان تهیه سیم های نو از نمایندگی های تعمیرات مایکروفر فراهم نباشد، جهت خرید از مغازه های الکتریکی محل سیم های قطورتر و دو شاخه قوی تر تهیه نمائید.

شما می توانید سیم های تازه را با کابل سه رشته نمره ۱۲ تعویض نمائید. دو شاخه ولتاژ متناوب را با یک سه شاخه قدرت بالا ولتاژ متناوب تعویض نمائید و از اتصالات محکم درون مایکروفر(مایکروویو) اطمینان حاصل نمائید. از اتصالات ریز استفاده کنید. اگر اینها فراهم نیست گره بزنید سیم های مسی را دور پیچ که برای اتصالات بکار رفته تمام اتصالات را لحیم کاری نمائید. جهت ارتباط قوی و محکم قطعات با هم سیم را داخل مایکروفر بهم گره بزنید و یک نوار اضافی دور آن بپیچید تا سیم در اثر کشیدن از مایکروفر خارج نشود یا از گره کابل از نوع اصلی کابل استفاده نمائید.

بررسی مشکلات جریان برق مایکروفر 

تضاد با سیم های مایکروفر را جهت شکستگی و قطعی بررسی نمائید. هم چنین از نظر فرسودگی و شکستگی و قطعی دو شاخه بازدید نمائید. سیم اصلی ولتاژ متناوب با یک دوشاخه کاملا قالب گیری شده با یک سیم خارجی اتصال زمینی.

خدمات پس از فروش مایکروفر(مایکروویو)

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات ماكروفر خود با ایران ماکرو تماس حاصل فرمایید. تعمیرگاه مجاز و نمایندگی تعمیرات مایکروفر(مایکروویو) ایران ماکرو با بهره گیری از بهترین کارشناسان فنی که در این حوزه ی کاری تخصص لازم را دارند و آموزش دیده اند، سعی دارد تا خدماتی رضایت بخش را به متقاضیان ارائه دهد.